10 april 2018
Hercertificering Thuiswinkelwaarborg zakelijk
Begin maart hadden we de hercertificering van Thuiswinkel Waarborg en deze hebben we weer met succes doorstaan. Wij weten natuurlijk dat het belangrijk is dat, indien je online werkt, relaties erop kunnen vertrouwen dat je 100% betrouwbaar bent en doet wat je beloofd. Eigenlijk moet dat 110% zijn, omdat wij net dat beetje extra willen doen wat eigenlijk niet van ons wordt verwacht. Pas dan zijn wij tevreden. Met onder andere het Thuiswinkel waarborg kunnen we dat laten zien.Reviews FeedbackCompany met betrekking tot kerstpakketten seizoen 2017
Kerstpakketten seizoen 2017 was een enorme uitdaging door de groei in omzet. Doordat het eigenlijk ieder jaar later op gang komt is het heel moeilijk anticiperen op extreme omzetstijgingen. Uiteraard kunnen we ieder jaar stappen maken door zaken meer te automatiseren, aanpassingen in het magazijn en bijvoorbeeld extra machines en productielijnen in te schakelen, maar de grenzen hebben we afgelopen jaar zeker gezien. Deze zomer (2018) zullen we wederom een uitbreiding gaan doen in onze magazijnen, waarbij met een verdubbeling van de ruimte in ieder geval weer even vooruit kunnen. Ondanks dat wij afgelopen jaar de grootste uitdaging vonden, waren de scores van de reviews toch weer beter dan het jaar daarvoor.
De deelscores van de reviews zijn:
* Informatie op website: 9.2
* Bestelgemak: 9.4
* Levering: 9.4
* Klantvriendelijkheid: 9.5
* Reactiesnelheid: 9.6
Onderstaande verbeterpunt of tip van een relatie is helemaal waar, maar is eigenlijk ook een intern discussiepunt, het is niet ons streven om de grootste te worden, maar wel de beste (in kerstpakketten)!
Verbeterpunten of tips
Ik had nog nooit van de organisatie gehoord. Probeer meer naamsbekendheid te krijgen want dit is het perfecte kerstkado!