pakketselectie
Met pakket selectie bieden we organisaties vanaf 30 medewerkers de mogelijkheid om medewerkers uit een door u vooraf geselecteerd aantal kerstpakketten te laten kiezen. Kies uit onze webshop met meer dan 500 kerstpakketten minimaal 3 verschillende pakketten. Zo heeft de medewerker toch nog keuzevrijheid, maar ligt de regie bij u! Van organiseren, bestellen tot leveren; met onze pakket selectie profiteert u altijd van het gemak én de snelheid van onze webshop.
Het Pakket selectie concept uitgelegd 3 eenvoudige stappen.
Of bekijk hier de instructie-video.1
Selecteren kerstpakketten & inrichten webshop
U kiest een aantal kerstpakketten in onze webshop met meer dan 1000 kerstpakketten. Het aantal te selecteren pakketten is afhankelijk van het aantal medewerkers. Daarbij kunt u globaal uit gaan van per 30 medewerkers 1 pakket. Dus bij 100 medewerkers kunt u 3-4 verschillende pakketten selecteren. Met uw logingegevens kunt u zelf de gewenste kerstpakketten of cadeaus toevoegen aan de voor uw organisatie gepersonaliseerde webshop. Daarbij kunt u uw logo, afbeelding(en), welkomsttekst en/of video plaatsen. Uiteraard kunnen wij dit ook voor u verzorgen.2
Uitnodigen
Naar aanleiding van de door u aangeleverde excelbestanden van de medewerkers, mailen wij u de pakketcodes en wachtwoorden. Deze kunt u dan in een brief of mail aan de medewerkers verstrekken. Uiteraard kunnen wij dit ook voor u verzorgen.3
Keuze in webshop
De medewerkers loggen in en kunnen hun keuze voor het kerstpakket gaan maken. Daarbij kunt u er ook voor kiezen om alleen 'een tipje van de sluier' op te lichten. Daarna is het aan ons en worden de pakketten (op naam van de medewerker) geleverd op de afgesproken datum.Voordelen
Keuzeconcept en toch voordelig.
Medewerkers kunnen kiezen voor het best passende kerstpakket.
Webshop met uw eigen foto, logo, video en welkomsttekst.
Kies pakketten uit de webshop of stel zelf de pakketten samen.
Al mogelijk vanaf 30 medewerkers.
Meer details
De module pakket selectie is beschikbaar tot 24 november.
Beschikbaar vanaf 30 medewerkers.
De pakketten worden verpakt in sfeervolle kerst (cadeau-)dozen. Uw kerstkaart of brief kunnen wij aan de pakketten toevoegen (geen extra kosten).
De webshop is gepersonaliseerd met naam medewerker, uw bedrijfsnaam en welkomstpagina met uw boodschap (tekst & video), afbeelding en logo.
Helpdesk is 7 dagen per week bereikbaar van 8.00 tot 22.00 uur. (ook op feestdagen)
U betaalt alleen voor de daadwerkelijk bestelde pakketten.
Leveringen zijn op (wegwerp)pallet op de door u aangegeven datum via onze vaste transporteur of bij individuele verzending via PostNL.
99% van onze relaties beveelt ons aan.