Meest gestelde vragen

Wat u wellicht ook wilt weten!

Algemeen

» Kan ik een artikel retourneren?

Wij hanteren een retourtermijn van 14 dagen. Daarbij dient het product in de originele verpakking, onbeschadigd en onbevuild te zijn. Uiteraard dient het ook compleet te zijn. U kunt hierover contact met ons opnemen per mail (klantenservice@xmasgiftsonline.nl) of telefoon (0573-400393), zodat wij de (retour)procedure aan u door kunnen geven. De kosten voor het retour zenden van het artikel zijn voor uw eigen rekening.

» Kan ik een kerstpakket retourneren?

Het is niet mogelijk om een kerstpakket re retourneren. Dit geldt uiteraard niet indien u een verkeerd kerstpakket heeft ontvangen. Neem daarvoor contact met ons op per mail (klantenservice@xmasgiftsonline.nl) of per telefoon (0573-400393), dan bespreken we de mogelijkheden voor de beste oplossing voor u.

» Het ontvangen artikel is beschadigd of kapot

Uiteraard wordt een beschadigd of defect artikel kosteloos vervangen. Wanneer u ons mailt met vermelding van onderstaande zaken dan nemen wij binnen 1 werkdag contact op om u te informeren over het vervolg.


Graag in uw mail vermelden:
Betreffende artikel:
Klacht:
Uw naam:
Eventueel uw werkgever (indien van toepassing):
Bestelnummer (indien beschikbaar):

» Ik heb een klacht waar kan ik terecht?

Wij hechten enorm veel waarde aan kwaliteit en service gerichtheid, wij willen dat u tevreden over ons bent. Daarom doen wij er alles aan om uw klacht naar tevredenheid op te lossen en af te handelen. Wij zien uw klacht als een uitdaging en aanleiding om onze communicatie te verbeteren. Wanneer u niet tevreden bent over de verzending, de afhandeling van uw bestelling of de manier waarop wij u te woord hebben gestaan, dan kunt u over deze afhandeling een klacht indienen. U kunt uw klacht indienen door een mail te sturen naar klantenservice@xmasgiftsonline.nl of een klacht versturen naar:

X-masgiftsonline
T.a.v. Claudia Kranen
Harfsenseweg 1
7245 PA Laren
Telefoon: 0573-400393

Wij brengen u binnen 1 dag per e-mail op de hoogte wanneer wij de klacht in behandeling hebben genomen en informeren u over het vervolg. U ontvangt binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie van ons.


Indien u niet tevreden bent met onze klachtenafhandeling dan kunt u uw klacht ook indienen bij www.Thuiswinkel.org.


« Terug




X-masgiftsonline gebruikt cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek en winkelen bij X-masgiftsonline voor jou nog makkelijker en persoonlijker te maken. Met deze cookies kunnen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen en buiten onze website volgen en verzamelen. Hiermee kunnen wij en derde partijen advertenties aanpassen aan jouw interesses en kun je informatie delen via social media. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Je kunt je toestemming altijd weer intrekken.
Facebook